Kiedy wręczanie cukierków może przynieść korzyść naszej firmie?

Nie w każdej sytuacji wręczanie cukierków może być dla nas korzystne. Jest to szczególnie widoczne podczas wszelkiego rodzaju imprez związanych z branżami innymi, niż ta, w której działamy. Bardzo ważne w tym wypadku jest także odpowiednie podejście do wszystkich z tym związanych kwestii, które to mogą wpływać bezpośrednio na rentowność częstowania różnych osób cukierkami. Na pewno poczęstunek osób spoza branży będzie dla nas startą i to taką, która sięga od 1zł do 2zł. Jest to dużo, w szczególności gdybyśmy przemnożyli tego rodzaju wskaźnik przez liczbę 100-200 takich gości. Moim zdaniem, należy bardzo ostrożnie wybierać imprezy, na których moglibyśmy rozdawać krówki reklamowe, gdyż zbyt hojne działania mogłyby sprawić, iż nasza działalność nie będzie w ogóle rentowna. Co więcej, same cukierki także muszą być odpowiednio oznakowane, nie chodzi mi tu tylko i wyłącznie o samo logo, ale także widziałbym w tym wypadku notatkę na temat substancji składających się na cukierek. Sam cukierek można posiadać takie substancje, które są w stanie wpłynąć negatywnie na zdrowie poszczególnych osób. Tym samym, substancja uczulające bardzo często są przyczyną obawy o zjedzenie cukierka. Z tego też powodu, określone osoby po prostu nie są chętne ich kosztować. Trzeba też zwrócić uwagę, iż istnieć może szereg problemów związanych z odpowiednim przedstawieniem tego zagadnienia na gronie wielu osób. Jest to szczególnie widoczne, gdy weźmiemy pod uwagę to na jakich imprezach używać krówki reklamowe. Część z tych imprez jak najbardziej będzie godna polecenia, ale wiele osób spiera się co do tego, czy można dokonywać reklamy na imprezach, które są bezpośrednio niezwiązane z branżą np.: festyny. Tam cukierki potrafią rozejść się w ekspresowym tempie i to zupełnie bez śladu. Natomiast, inne osoby uważają, że tego typu imprezy są niezwykle pomocne podczas ogólnej reklamy prowadzonej przez nas działalności gospodarczej.